lördag 25 oktober 2008

Hösten är här!


Nu är det dags att hitta på något kul att göra alla ruggiga kvällar och regniga helger. Blogga är något jag inte funderat särskilt mycket på, om jag ska vara ärlig, men det kan ju vara ett kul sätt att dokumentera en del av alla bilder jag tar.

Jag skaffade min första systemkamera i somras och håller på att lära mig att använda den nu. Det är jättekul!

Jag älskar skogen utanför vårt hus. Det är så fascinerande att bara sitta och se hur den förändras med årstiden. På våren ser man de skira ljusa bladen i både träd och blåbärsris, på sommaren är det som en grön vägg rakt utanför fönstret, höstens alla färger lyser in med sina mjuka färger och på vintern har vi faktiskt sjöutsikt. Det är fantastiska konstverk rakt utanför vardagsrumsfönstret!


Jag plockade in lite timjan och smyckade mitt ljusfat med. Mysigt...


Ännu en fördel med hösten...


2 kommentarer:

  1. Hej lilla syster!
    Roligt att du börjat blogga, det är ett roligt sätt att få en del tankar på pränt...
    Vi syns nästa helg hos mamma. Kram till Er!

    SvaraRadera
  2. Morrn

    Jag tycker att äpplet ser aptitligt ut.

    Ha de bra

    Hasse

    SvaraRadera