söndag 15 februari 2009

Fototriss - triss

Veckans triss blir en blandning av nya och gamla bilder hos mig. Den första trissen blev en konstgjord triss av en äkta prinsessa; nämligen min lilla.


Triss nummer två är tagen hos min syster igår då vi var och tittade på hennes söta små Cornish rex-ungar. Fler bilder på dessa små liven och andra raringar hittar du här.
Den tredje och sista trissen är ju aktuell med tanke på vad det var för dag igår. Tack älskling!

Vill du se fler trissbidrag? Då kan du klicka här.


10 kommentarer:

  1. Åh vilka fina foton syster! prinsessbilderna blir mina favissar. Å så fina kort du fick på småttingarna, Tack för igår och kram!
    Ha det gott/Anna

    SvaraRadera
  2. Jättefin triss! Klart din egen prinsessa blir "segrare" i dag. /Anette

    SvaraRadera
  3. Kattungarna var ju söta, ha det bra

    SvaraRadera
  4. Fina bilder! Rosorna är bäst och jag har en bild som är lik din på mina rosor som jag fick av min älskling igår.

    SvaraRadera
  5. Din första bild blir segrare hos mig! :)

    Ha det gott och kika gärna in hos mig! :)

    SvaraRadera
  6. Föll som en norrländsk fura för kattungarna....
    Så söta.
    Synne.

    SvaraRadera
  7. Fina bilder alla tre men din prinsessa x 3 gillar jag bäst.
    Såg att vi var jämngamla, tycker du inte det är lite väl tidigt att börja kalla oss tant!!??
    ;-)

    SvaraRadera
  8. Kattorna var ju för charmiga!! Härliga små mysingar!

    SvaraRadera
  9. Fina trissbilder. Och den lilla prinsessan i all ära, men kattungar slår det mesta. :-)

    SvaraRadera